Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 15 lutego 2014

Zniesławienie

Jako artysta czuję się marnie, bo cierpiałem dla sztuki
Nie radzę sobie z życiem, nic nie ma dla mnie sensu i logiki
Myślałem, że jak coś udostępnię to zostanę doceniony
Nie ma zainteresowanych, mało kto był zaciekawiony
Żyłem złudzeniami i teraz widzę jakiż jestem marny
Odrzucam wszystkie barwy, mój umysł ma być czarny!
Nienawidzę społeczeństwa, bo nikt mnie nie docenia
Zawsze chciałem umrzeć, nie miałem innego pragnienia
Miał ktoś to czytać i postawić na piedestale wzruszony
A zostałem pogardzony, od razu wyrzucony- niedoceniony!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)