Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 3 lutego 2014

. . .

Miałaś być tu przy mnie i mnie kochać
Chcę się w każdym momencie spotkać
Nie wiesz co się ze mną teraz dzieje
Hormony nie pozwalają mi żyć! Szaleję!
Zabijam się i tego nie chcę i nie chcę!
Coraz większa przepaść w tej udręce
Rozpierdala mnie wciąż zziębnięte serce
I nie widzę światła w owej ciężkiej męce
Kurwa! Nie chcę żyć przecież bez Ciebie
Błagam o sens,o życie, o wyzwolenie
Dlaczego?! Cały czas czuję beznadzieje
Bez Ciebie tracę grunt, samotnie głupieję
Byłaś mą jedyną szansą pośród tłumu
By bezradność zamienić na wolność rozumu
Przecież razem tak bardzo było pięknie
Czasami smutniej, ale poniekąd majętnie
Zawsze byłaś mi najbliższa, najmilsza
I wśród wielkich tłumów najpiękniejsza
Slepo ufałem i nie umiem nie kochać
Ale nie chcesz się już ze mną spotkać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)