Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 4 lutego 2014

Moment

W moim widnokręgu, usiadłaś na ławce tuż obok
Dosyć miałem już emocji, śledziłem każdy krok
W chwilach niepojętych dostrzegam szczegóły
Ręce zaczęły się trząść zbutwiałe jak z bibuły
Znów zaczęła działać na mnie tak mocno, magicznie
A ja wciąż zerkałem na jej twarzyczkę panicznie
I po tylu miesiącach bez słowa uczucie niezmienne
Wybuchło tysiącem oddechów zdziwione, brzemienne
A serce moje pęka i płacze cierpiące, nachalne
Bijąc daleko w kosmos, w czeluście astralne
Bo nie mogłem wytrzymać napięcia targany żywiołem 
Odszedłem stąd dalej i z trudem ledwo ochłonąłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)