Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 16 lutego 2014

Obłęd?

Jestem nikim, ale nie od razu zbudowano Rzym
Idę swoją drogą i kiedy idę sam to tworzę rym
A tym staję się jak płyn, który dostaje się do koryta
I pędzę torem jak woda kręcąc się w kółko jak płyta
W tym wyścigu swoich myśli nagle powstaje dym
I widzę jak patrzą na mnie wzrokiem niepokojącym
Myślę, że ty wiesz najlepiej co jest dla mnie dobre
Uczysz mnie jak żyć właściwie nakazując pokorę
Powodujesz iż tracę swój jedyny skrawek istnienia
Wiatr ustępuje dla mnie, by nie było już płomienia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)