Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 16 lutego 2014

Wychodząc z obłędu w obłęd

Motywacja ku determinacji ku desperacji, by ożywić się w istnieniu
Innego sensu tu nie widzę, by zapobiec wiecznemu cierpieniu
Z latami dostrzegam bardziej różnice między nami wszystkimi
Specyficzne cechy, które dla niektórych stają się wyjątkowymi
Zdesperowany pędzę ulicami patrząc się ludziom w źrenice
W każdych oczach widzę inną duszę i między nimi różnice
Całe gromady, które idą w krajobrazie obserwuję jak nożownik
Mam w oczach przebicie, choć z daleka wolę wbić je w chodnik
Gdy czuję strach przez reakcje zbliżających się do mnie ludzi
Wtedy automatycznie coś bardzo niedobrego się we mnie budzi
Z wielką pustką w głowie i z wyostrzoną chmarą instynktów
Aż nie wiem czy to mój świat czy złudzenie ich tworzonych aktów
Gdy podświadomość kieruje ich do dostosowania się do schematów
Gubię się gdy sami mają w głowie schemat dotyczący ich światów
W ciągłym nieusatysfakcjonowanym cierpieniu gdzie wszystko nęci
I zaśmiałem się nagle ciesząc z życia, gdy zajrzałem w oczy śmierci


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)