Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Obłędny Arystokrata [tekst do black metalu]

Wyzwalam się z krain bezmyślnej dewiacji
Gdzie psychopatia rządziła w imię swojej racji
Biegnę przez osiedla społecznego nihilizmu
Nieświadomych istot zamkniętych w swoim domu
Otwieram swój umysł w apatycznej społeczności
Wyznaczam im drogę do poznania i radości
Poszerzam królestwo tworząc swe przystanie
Tytułując dla siebie poddańczą tą ziemie
Jako psycholog znam każde spojrzenie
Naprowadzam filozofią na mądre myślenie
Jestem bogiem tych ziem i ludzkości
Spoczywam na ławce w swej dostojności
Żywa agresja się przedziera przez blokady
Egoizm czyha na wykorzystanie ludzkiej wady
Nie mając litości buduję mury świadomości
Wszystko przechodzi obok egocentryczności
Moja szlachetna jaźń trwała i niezmienna
Doprowadza ludzkość do ostatniego piętna
Gdzie bogowie będą jak bracia i siostry
Wszystko inne nikłe straci swe kolory
A nasza rozpostarta mądrość nie ma granicy
Gdzie jestem panem mojej jedynej prawicy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)