Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 6 lutego 2014

Z daleka promienie...

Świat jest taki marny jak w moim zeszycie
Moje wiersze obrazują moje żałosne życie
A może nie takie żałosne, gdy patrzę z daleka?
Bo jednak jest osoba, która na mnie czeka
Jest nią ta anielica, z <Twój kolor> włosami
 Najpiękniejsza i najbielsza, ponad aniołami
I moje serce do niej wzdycha wszystkimi nocami
A w dzień tęskni mocno sercem i myślami
Bo tylko przy niej czuję, że coś znaczę
W odwadze myślami smakuję, żyję i walczę
A bez niej popadam w obojętność i pustkę
Nie przełykam niczego, wypluwam nawet wódkę
Żyję wpatrzony w dno idąc na zmarnowanie
Bo to już nie miłość, a jej ciernie - męczarnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)