Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 4 lutego 2014

Śmiech

Chwile zwątpienia, cierpienia, wszystko do wyrzucenia
To świat nas zmienia, a nie w nas ta niszcząca chemia
Więc śmiejmy się pełni radości, bo sens w sercu gości
Zwie się on śmiech, by śmiać się w niezliczonej ilości
Śmiać się dla śmiechu czy to jest nie chore jak świat?
Jest chore i moje zachowanie ukazuje jaki ze mnie wariat
Cisza, a w niej spokój; hałas, a w nim spokój i cisza śni
Ludzie mówią za mnie nieprzytomnie, choć są przytomni
Gdy się ocknę gorycz mnie pochłania przez niesprawiedliwość
Bo wylewam siódme poty to i tak osądzają mnie na litość
Zimna krew wraca się do serca, a zęby się zagryzają
Oczy patrzą jak inni kłamią i poczucie wartości zabijają
Lecz ja się śmieję jak głupi do sera stojąc do nich plecami
Bo wiem iż nikt nie jest w stanie złamać mnie słowami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)