Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 9 lutego 2014

Niepełnosprawny

Aż mi się samopoczucie powoli negatywnie zmienia
Gdy mam świadomość, że mógłbym podjąć starania
Kiedy widzę tego na wózku okaleczonego starego pana
Co zmęczony przemierza samotny jak osoba skazana
Pan ten przejeżdża niedołężnie pomiędzy osiedlami
 Ze smutnymi oczami, samotnie,  na nosie z okularami
Nie mający tyle sił na to by dalej poruszać kołami
Cierpi jak Chrystus ,który na głowie z cierniami
Na krzyżu umarł za wszystkie grzechy ludzkości
I otworzył bramy do niebieskiej bożej światłości
Gdy ja tu siedzę ,aż się zaczynam czuć niedobrze
Bo ja delektuje się chwilami przy komputerze
On męczy się styrany swoim kalectwem samotny
Z głową opuszczoną nieduży, niewinny, markotny
Porusza się na swej wolnej, nieczystej maszynie
Chce już być przy bliskiej jemu kochającej rodzinie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)