Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 15 lutego 2014

Nieporozumienie

Jestem samotnikiem, nie rozumiem siebie wśród ludzi, ale rozumiem w samotności
Pamiętam, co sobie kiedyś postanowiłem, chciałem brnąć całe życie ku doskonałości
Ucząc się na błędach i poznając siebie, bym w przyszłości miał trochę łatwiej
Myślę o tym co kiedyś może stać się, a nie odnajduję się w chwili doraźnej
Funkcjonuję w ciszy, albo śpię chcąc ujrzeć to co dla mnie jest nieosiągalne
Bo wiem, że cała rzeczywistość się roi w naszej głowie przez to co dostrzegalne
I nie wierz po słowie jak słowem ktoś zamąci w głowie, bo skrywa coś dyskretnie
Słowo to tylko odbicie myśli z niezwykłego planu, który ukrywa się tajemnie
I każdy może oszukać, więc jak rozpoznać w ludziach, że mówią prawdę?
Chyba przez intuicję, a nie przez ważne słowa, a później od nich pogardę
Kiedy mówię prostymi słowami to nie jeden człowiek  nie zrozumie
Pytam jesteś tępy? A on, że jak się zachowuję i zaraz mnie wyjebie
To prosta relacja z niejednego domu, która przelewa się na co dzień
I choć pilnuję swego skrawka to czasem gaśnie mój jedyny płomień
Dotykam dna i nie mogę się podnieść bez przerwy w dół ciągnięty
Jestem rozstrajany, choć niektórzy mówią, że jestem wzorowy, święty
Tylko tutaj gdzie za dnia ciągłe przekrzykiwanie swoich głosów
Gdzie proste słowa są niedostrzegalne wśród wyzwalanych egoizmów
Bo nie palę, nie piję i nie biorę niczego co mnie powoli zniszczy
A jednak czuję w ustach co dzień smak nieprzerywanej goryczy
Tu gdzie dorośli są mądrzejsi, a nie umieją grać w gry komputerowe
Są zarozumiali dla całego świata nie zważając na rzeczy inne-nowe
Jacyś nieporadni i wielcy w mówieniu, rządni, na rozmowę niezdolni
Pali ich mój płomień, że go gaszą i staję się jak wszyscy nieudolni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)