Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Zakochana jak klątwa na całe życie...

Poczułem miłość, ale wydawała mi się zbyt dziecinna
Zakochała się we mnie dziewczyna piękna i niewinna
Jednak nie umiem odwzajemnić tego uczucia
Gdyż działa na mnie toksycznie dążąc do zepsucia
Mimo mojego rozczarowania stała się desperatką
Zakochana nie wie, że jest dla mnie wariatką
Prosiłem ją, by się do mnie więcej nie odzywała
Irytujemy się nawzajem, prosiłem, by się odkochała
Ona jest przekonana, że zmienię swoje zdanie
I będzie ze mną póki świat istnieć przestanie
Zacząłem ją unikać, ona wciąż zerkała z daleka
W końcu przeszła obok i gdy spojrzałem kątem oka
Odezwała się pytaniem czy nie będzie mi przeszkadzać
Że wciąż za mną idzie, a ja, że nie chcę rozmawiać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)