Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 18 maja 2017

Zawiodłem..., ale Światło wiecznie płonie...

,,Zawiodłem, choć mogłem wiele, nie udało mi się, bo zabrakło mi wiary, albo rozsądku...
Podpisałem cyrograf...
Nie mam żadnych pretensji - sam się zgodziłem, ale tylko przez presję nieświadomych niewolników i atrakcyjność oferty...
Sprzedałem swą duszę dla darmowych prawo jazdy, nauki angielskiego i stażu...
Wiem, że to bardzo atrakcyjne, ludzie, którzy mnie uczą są naprawdę profesjonalni, mili, rzetelni i wydają się uczciwi, a w sumie są uczciwi dla mnie.
Ale po:
1. Nie potrzebuję nauk
2. Mam ważną misję wobec Architekta jako obowiązek

Czuję, że popełniłem błąd, że nawet za miliardy złotych nie powinienem podpisywać umowy wobec żadnego człowieka - jakiejkolwiek umowy podpisywać nie powinienem.

Że każda umowa, która stawia mnie w obowiązku wobec drugiego człowieka jest zaprzedaniem duszy... Duch powinien służyć ciału, gdzie ciało jest celem i powinien służyć całej przyrodzie, a nie tylko wyznaczonym osobom jako ucząc się... Bo nauka, która wynika z umowy wiąże się z uzależnieniem i dotrzymaniem umowy... - co jest zaprzedaniem jako by nie było zaufania między uczniem i nauczycielem...
Gdyż żadnego nauczania nie potrzebuję i nie chcę... jest mi zbędne jako, iż jestem samowystarczalny ze światłem Architekta
A pieniędzy też nie potrzebuję jako iż pierwotnie nie mam biologicznej potrzeby pieniędzy jako iż pieniądze są symboliczne, są poprawnością polityczną, są bez wartości, gdyż wartością jest anielska przyroda jako boska wartość w sensie całości jako doskonałość i jako witaminy, minerały - sensie potrzeb.

Więc droga przyrodo, przyrodzie!

Nie potrzebuj nauk
Miej obowiązek wobec Architekta
Zaufaj światłu i nic nie potrzebuj
Nie potrzebuj pieniędzy
Nic nie musisz...
Nie potrzebuj atrakcji
Miej świadomość, że polityka służy niesprawiedliwości, a ta pochodzi od złych ludzi, którzy niszczą świat przyrody, bo chcą go zniszczyć.
Miej świadomość, że każda poprawność polityczna jako pieniądze itd są narzędziami zła jako służą do celów niesprawiedliwych - by kontrolować i uzależnić ludzi jako narzucając wieczny dług pieniężny..."
Bądź w harmonii i świetle a przyroda ukłoni się w obowiązku współpracy, by zapobiec katastrofie, która urzeczywistnia się w wiecznym upadku"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)