Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 20 maja 2017

Nadzorcy mają lepiej, smutne...

Jeżeli pragniesz mieć dobrze w tym świecie musisz być bezwzględnym nadzorcą bez serca, który duchowo jest petardą zła i oszustwa ku nadzorowaniu i petardą machiny, w której grasz, grasz w niej rolę jako przez którą będziesz miał pieniądze
Jeżeli pragniesz mieć dobrze na tym świecie musisz wszystkich oszukiwać znając prawo jak paciorek, wykonując pracę, robią wszystko jak wskazuje polityka i jej główny nurt...
Ale czy będziesz szczęśliwy? Czy naprawdę nie masz wyjścia, by było inaczej?

Szatan się śmieje, Ci co nie wiedzą po co i dlaczego - nie rozumieją i przymykają oko... A ja na rozstaju nie wiem... Nie wiem i tylko światło przemawia przeze mnie...
Czuję jak prześladuje mnie ciemność.. Podpisany mam cyrograf... milczę, choc mógłbym byc lepszym produktem społeczeństwa mitologi ... Milczę... serce kołacze mi, ale znam konsekwencje... i wiem że nic nie trwa wiecznie, a co mogę to mogę i spokojnie... I spokojnie w milczeniu... Spokojnie w milczeniu...czekam aż ważność cyrografu ograniczających obowiązków minie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)