Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 8 maja 2017

Podróż

Lewituję nad drzewem doskonałym, który nieskazitelny
Promieniście jestem wzniesiony jako w ciele duch nieśmiertelny
Łapię się gwiazd ciągnąc Ziemię w wyższe częstotliwości
Gdzie jakość się objawia łamiąc marność występujący w wielości
Jako iż jedna nowość z wszechświata rejonów
Jest lepsza od imitujących się wyobrażeń ciemnych ogromów
Wiruję w wszechświecie płynąc ku nieznanej głębokości
Ta podróż nasyca i aktywuje wszystkie we mnie mądrości
Jako iż czuję, a czym więcej i dalej przez wielowymiarowości
To coś we mnie się budzi co synchronizuje się ku każdej właściwości
Więc to wspólne doświadczenie jest największą nauką
Jako iż weryfikuję projekcję Wszechświata, która doskonałą jest sztuką
Nic więcej mnie nie wzbogaca poza tymi pięknymi podróżami
Gdzie medytacyjnie nasycam swą niezależność doskonałości bodźcami
A te rozbudzają we mnie mądrości z pierwotnej harmoni procesu
Czuję, że to jest sens płynąć w nieznane w wieczności bezkresu
Jako doświadczać tym pojazdem na tle marginesu mitologicznego
Gdyż warto poczuć mądrość prawdy niż karmić gorszymi rezultatami swe ego
Bo daje to mądrość, z której czerpię inspiracje, które wywołują wskazówki
A te wnioskami od Architekta, który przenika przez źrenice nasycając tęczówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)