Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 18 maja 2017

kiedy to upadnie...?

Gdybym miał Ci powiedzieć od serca co mnie naprawdę boli
A to że świat nas pierdoli bezwzględnie do woli
I co byś nie zrobił tam na końcu są dziwne reguły i chora sytuacja
Jak zmienić kierunek jeżeli ona jest globalna - ta mitologiczna kreacja
Jak uciec stąd, by cieszyć się wolnością w spokoju i miłości
Gdzie nie ma fałszu i nie narzuca się dla zysków mentalności
Miałem plan, by z najpiękniejszą dziewczyną jaką spotkałem
Wyruszyć w drogę i zobaczyć z nią to czego nigdy nie widziałem
Doświadczyć wspaniałości, których oferuje Matka Ziemia
Ale panuje tu niesprawiedliwość i fałszu epidemia
Jest totalna bieda w owocach ziemi i duchowa
I nie wiedzą co robią i kim są, uwierz w te słowa
Jako Ziemia daje przestrzeń, by piękno się rozwijało
Ale gdy zło się pojawiło to wszystko  się rozsypało
Gdyż każda ingerencja, by zmieniać to co doskonałe 
Daje przestrzeń na oszustwo - dla upadku - rzeczy małe 
Jak coś doskonałego może ufać temu tak małemu
To jest chore, jest to źródło wszelkiego problemu
Że oszustwo jako odwrócenie od przyrody i jej harmonii 
Tworzy świat zepsuty przez który doskonałość się trwoni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)