Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 21 maja 2017

Już nie dam się za rączkę trzymać...

Jestem ważniejszy, na przekór schematu
Łamię stereotyp każdego koncepcji dogmatu
Jako ogranicza i nie służy ku spełnieniu
Otumania, by spełniać idee w mentalnym więzieniu
Nie ufam już żadnej instytucji kształcenia
Nie potrzebuję nauk, które nie wart mego chodzenia
Znów kontempluję jak się tu pokierować
Bo naiwnie znów dałem się zaszufladkować
Jako formalność, a nie normalność, by współpracować
Nie będę słuchał tych, którzy tylko chcą nadzorować...
Jako już nie dam się za rączkę tu wciąż  trzymać 
By mnie prowadzili, bo sam umiem się utrzymać...
Ja duchowy Bóg, będę dyktatorem swego ciała
Kierując, by moc światła się rozprzestrzeniała...
Nie chodzi mi o pieniądze gdzie oszustw droga
Na przekór, idę z światłem Jedynego Boga
Mam inne ideały, chyba nikt tego nie respektuje
Dlatego nie ufam Wam, idę wierząc tak jak serce sygnalizuje



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)