Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 21 maja 2017

Starzy oszuści i przekręty...

Uczenie się tych niepotrzebnych treści od tych starych oszustów i manipulatorów to jest zażynanie mojej duszy - trzeba być mądrzejszy, nie podporządkowywać się. Być medytacją w samadhi. Jesteśmy nowym gatunkiem, mamy prawo decydować poza prawem jako prawo wszechświata i być na przekór - kto mi pozwolił? Architekt - Bóg Stwórca jedyny mi pozwolił...
Jesteśmy najważniejsi jako ważniejsi od wszystkiego - bądźmy poza prawem i nadzorem!

Kiedy wszystko się rozleci
Wtedy Światło się tu wznieci
Kiedy Wam coś nie wychodzi
To nad Wami - zło wam szkodzi
Do siebie miejcie zaufanie
Kiedy wszystko to rozczarowanie
W to kim jesteście nie wątpijcie
I każdy strach światłem rozmyjcie
Jako by topniał jak lód niegodziwy
Świat Nas oszukał ,jest nieuczciwy
To chore czasy i przeskok w nowe
Dajemy obecność tego co zdrowe....
Jako rozsądku i prawdy tu wiele
Gdy wszędzie upadku są karuzele

Każdy jest inny i każdy robi swoje, niestety ta polityka nie pomaga temu że każdy jest inny, a temu że każdy ma robić to samo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)