Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 7 maja 2017

Oczy dziecka zalane łzą

Popatrz w moje oczy, gdy są zimne przez ten świat straszliwy
Przyjrzyj się, że mimo uśmiechu jestem nieszczęśliwy
A to dziecko obok jest takie wrażliwe i płaczliwe
Nie rozumie jeszcze, dlaczego to wszystko jest fałszywe
Jest ufne dogłębnie, a w oczach ma coś niezwykłego
Złość i desperację ku dobru, które dalekie od ego
To dziecko zachowuje się empatycznie i naturalnie
Nie zostało jeszcze zsocjalizowane na niewolnika mentalnie
Choć ma już granice wyznaczone to wciąż jest niewinne
Jakże mi smutno, gdy obserwuje mnie to oko dziecinne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)