Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 11 maja 2017

Prawo ludzkie nie służy sprawiedliwości

Cieszyć się tą piękną chwilą, swobodnie i wiecznie
Nie ma miejsca dla mnie na tym świecie
Widząc koszone źdźbła trawy czuję to jakby mnie rozcinali
Tak bardzo współczuję i boli to wewnętrznie ciało
I choć mógłbym to zachowuję się jak ta trawa.... 
Czy czeka mnie taki los jak tej całej przyrody?
W powietrzu unosi się coś i nie wiem jak przed tym uciec
Gdy rani mi przełyk sprawiając nieprzyjemne duszności
I raniąc oczy, że czuję skażenie na nich jak szczypie
Inspiruje mnie to ale czuję ciałem, że nic nie mogę
I choć wysadzić świat byłoby rozwiązaniem
To szkoda mi tego wszystkiego, jako tego i innych ciał
Fajnie mi się doświadcza, doceniam to co jest
Ale widzę że wiecej tu zła, choć dobro jest silniejsze 
Bo w grupie siła ale moc i wielkość tkwi w jednostce
A dobrych rękach i wszystkie grupy stałyby się dobre 
W dobrych rękach wszystko jest dobre bo z dobrego serca wynika
Bo dobre jest przez wrażliwość która rozsądek wzmacnia
Pozwala patrzeć głęboko i nieskalanie od wyobrażeń
Jako wyostrza zmysły, jest natężeniem szczerym z serca
Ale nie jest smutna, ma wiecej radości i szaleństwa 
Niż działanie eliminując szczerość z serca dla gier i rezultatów
By imitować rozkazy samozwańczych panów bez serca
Jesteśmy inni jako ciała kosmiczne w anielskim poczuciu
Jako wrażliwsze, mądrzejsze - idealnie przewodzące ducha
A gdy idę z szacunkiem do siebie wsród mugoli ciemnych
Jakby się niżą przede mną - oto widzą coś dziwnego, obcego
Jakby niebiański anioł zstąpił i przechadzał jak lew wsród baranków 
Baranków które nie wiedzą że są wysłane na rzeź 
I tak przenikliwie jak wczuwam się w przyrodę i obserwuję
Tak potrafię zajrzeć wgłąb zjawisk społecznych
I widzę niesprawiedliwość, totalne zło, kontrolę i lęk
Ludzie pracują dla pieniędzy by czuć się bezpieczniej
Gdy nie czują się bezpiecznie wsród swoich braci i sióstr! 
I wciąż w poczuciu jestem jakbym się znów dopiero urodził
A wszystko było fascynujące i by cieszyć się tą chwilą
Jakby to wszystko było zabawą, która jest jedyną chwilą
Iż nie ma innej, a doceniając tą jest doskonała - najpiękniejsza
Jako widzę swoimi oczami, że każda chwila jest cudowna - czuję to
I w każdej bez względu na ogół cieszyć się powinno
Choćby za chorego brali, radować się powinno
Bo oni nie wiedzą, a ja wiem i to moja decyzja jest
Nie bede decydował pod tych którzy nie wiedzą
Jednakze nie lekceważę szanując ale nie biore pod uwagę dosłownie 
A tylko jako iż serce ich bije a to coś co szanuję 
Bo każde serce jest dobre, tylko czy umiesz weryfikować jego odczucia? 
Bo mugole są źli i pełni złośliwości 
Gdy widzą przyrodę ktora nie liczy się z ustawami 
Nie mają litości jak tylko swą ,,mądrość" pokazać
Iż lepsi są, jakby prawo to było jakoś mądre czy wybitne i godne by się nim sugerować...
Jest tylko wyznaczaniem granic i nie ma nic wspólnego z prawdą...
Nie ma nic wspólnego z tłumaczeniem świata
To tylko służy straszeniu, tylko wyznaczeniu granic, kontroli, niewoli...
Prawo mugoli nie służy sprawiedliwości
Z serca czytać się powinno weryfikując odczucia
Bo serce daje impuls prawdy, a Architekt dobrze je tłumaczy...
Jak pogodzić te słowa w działanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)