Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 11 maja 2017

Jedno spojrzenie

Te duszyczki - widuję je w snach
Tak bardzo wrażliwe i czułe
Przybyliśmy tu w podobnej chwili
Mogliśmy zasiadać wspólnie 
Radować się w wieczności
A tak szukamy się w niebie
Szukamy w tym raju...
Mogliśmy już dawno być obok
A tak szukamy się w niebie
Szukamy w tym raju...
Mogliśmy tak wiele
Pamiętam marzenia dzieciństwa
Mieliśmy tu wspólnie wędrować 
I tworzyć malowidła i się radować...
Spojrzałem w Twe oczy 
Były pełne zdziwienia...
Tak głębokie, 
I topiły się w moich
Spojrzałem na Ciebie 
I poczułem, że szukaliśmy się
Szukaliśmy przez wieczność
A minęliśmy w mgnieniu oka...
Tak mi smutno, że tyle minęło 
A tylko zostało spojrzenie
I nie zdążyliśmy na nic więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)