Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 24 maja 2017

Droga Prawdy...

Ja tak kroczę jako w miłości, bezgraniczności i nieskazitelności wiedząc niewzruszony - samadhi

Rób swoje, ja tylko przedstawiam perspektywę swoją jako wskazówkę...
ale pamiętaj, że jeżeli się rozczarujesz... to możesz zmienić kierunek wychodząc poza prawo w prawo dżungli na prawach Wszechświata

Otóż... jesteśmy w łaskach... 
Jeżeli światło się w nas i z nas urzeczywistnia zaufajcie i nie wątpcie
awantury na naszej drodze będą...
Ale trzeba mieć swój kierunek
Mimo...
Każde doświadczenie jako odstępstwo od narzuconych zasad utwierdzi Cię w tym
Jako odstępstwo od tego co mówią Ci rodzice...
czy ktokolwiek gdziekolwiek.... patrząc z ograniczenia swego umysłu w mentalnościach...

Rób to co czujesz... ja wiem co przeszedłem, rozczarowałem się wszystkim... widzę jakie dzieci się rodzą i wiem, że oni będą potrzebować świata prawdziwego a nie sztucznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)