Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 18 maja 2017

Ich już tu nie ma...

Miałem kiedyś kumpli - bardzo świadomych jako duchowo wyzwolonych, ale nie mieli pojęcia, a ja też nie miałem - utożsamiając się z tym co ludzie świata mówili mi jako okłamując mnie, co kreowało błędne pojęcie jaki fałszywą świadomość - mentalność narzuconą przez ,,uprzywilejowanych", mych kolegów już nie ma tu od dawna, a ślad po nich zaginął - jakby zostali wywiezieni i utkwili na zawsze zamknięci psychiatryku. Tacy dobrzy i wrażliwi - tylko niepoprawni dla bezwzględnej polityki....- i łączyliśmy się w smutku i sytuacji bez wyjścia.
Mam nadzieję, że świadomie udało im się wyjść z ,,nieporozumień" i ,,fałszerstw" - wyjść w jakąś optymalność...
Na wszystkich ulicach... Jakby ślad zaginął po młodzieży... A tych co mieli problemy, ich już nie ma od dawna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)