Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 19 maja 2017

Sąd Ostateczny

To są dobre zmiany, moment dla aniołów
Jako buntowników, którzy światłem wśród zła i matołów
Tworzę przestrzeń, by wyrażać się duchowo
Jestem doskonały, stworzony by funkcjonować zdrowo
Jako normalnie bez nienaturalnych porozumień
Jestem światłem mądrości wśród hipokryzji i zdumień
Nikt nie będzie narzucał mi swego poziomu
Są niziutcy, bo zaufali diabłu gubiąc się w swym domu
Jako domem jest Matka Ziemia, by się tu radować
Złe energie nie są po to, by je w sobie kumulować
Jestem swobodnie, tworzę przestrzeń - ducha wyrażając
Oczyszcza mnie światło, moc mądrości nasilając
Jako większą swobodę prawa, duch samodzielności
A ciało anielskie, rajskich ogrodów - pełne miłości
Ciało jest prawem - jest ponad wszystko mądrością
A światło się roznieca w iskier fontannę w związku z miłością
Jako każda energia rozniecona doskonałą światłością
Strumieniami płynącymi, a Ziemia lśni swobodą i radością
Ta wiązka leci przez Wszechświat jako dla aniołów sygnalizacja
Tutaj powstaje świat prawdziwy, upada każda fałszywa racja
Każdy jest już samodzielny i gotowy na sąd ostateczny
My anioły, cząstki Boga, tu jesteśmy, by wyrazić strumień światła wieczny 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)