Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 31 maja 2017

Jak wiadomo...

Jak wiadomo - najlepsze wiersze w melancholii powstają
Gdy w samotni słowa prawdziwość wyrażają 
I gdy wszystko co tak nasyca mnie wyrywa się ku doświadczeniu
Pragnie przejść przez milczenie ku urzeczywistnieniu 
Jako światło, które tak długo nie wyrażane 
Przedostaje się, gdy działam z pasją w nieznane
I wtedy cuda się dzieją na przekór temu co wyobrażalne
Znów czuję jakie to proste - gdy staje się dostrzegalne
A światło rozjaśnia ciemności i weryfikuje w znaczenia
Duch się wznosi w prostym działaniu istnienia
Wyzwalając ciało z marazmu i niezrozumienia 
I porusza ciało - orkiestra gra swą melodie ponad znaczenia
Znów czuję moc ducha, która pali się przez doświadczenie
I we mnie jest znów sens! Sens ponad widzenie
Nasycony tym światłem, które przez proste wyrażanie 
Wzniosło mnie w stan wyższy - miłość i radowanie
A ten entuzjazm wynika z mechanizmów poruszenia 
Które odpowiadają za swobodę w poruszaniu doświadczenia
Jako wspomagają ku mobilizacji w spontaniczne
I znów mistycznie świecę ponad to co mityczne 
I bujniej postrzegam jako intensywniej w rozbarwienie
Nieustraszony w odwadze przez światła przesycenie
I jak zahipnotyzowany znów działam ponad zwątpienie
Jako oświeciłem wątpliwości w tu i teraz rozświetlenie 
To intensywność prostoty wyrażania bez fantazyjności
Daje moc ponad wszystko w przymierzu miłości
Gdzie miłość ku przyrodzie wyrażam radością
Jako cierpliwie w szacunku, że jest ważną mądrością
A każdy z duchów doświadcza co robię wsród przyrody
Jako przez ciała widzą jak poruszam się w rytm swobody
Samowolnie, bo to tylko daje prawdziwe urzeczywistnienie
To czego brakuje nieświadomie tu to prawdziwe spojrzenie
I światło jako strumień dający moc w doświadczeniu
Jako przyroda jest celem w każdym spojrzeniu
Bo wnętrze to duchowy Bóg i celem jest układ nerwowy 
Jako by globalnie przyroda rosła optymalnie w stan zdrowy 
Czyli aktywny, ku wzrostowi według  praktyki duchowej
By w rytm przyrody się dostroić w intencji zdrowej
Gdyż rozsądek daje optymalność na przekór patologii
I nic złego się nie stanie, a nastanie stan błogi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)