Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 15 kwietnia 2017

Wojownik Światłości

Nie wyobrażam sobie, bo sam śmieję się z tego co planowane
Dlatego nie wiem, co się zdarzy, mam na to wyjebane 
Żyję teraz, maksymalnie nasycając się obrazami Umysłu
I lecę ku Uniwersum, skupiony w technologię Bożego pomysłu 
Nie ma nic więcej, inne jest mi rakiem dla funkcjonowania
Lecę gdziekolwiek i nie wiem, życie jest wystarczające do zdobywania
I jestem jak Bóg, choć w tym świecie iluzji jak bezdomny
Dla starej egotycznej technologi radosny i w wiedzę nieprzytomny...
Pełen witalności w stanie nieważkości lęcę w Wieczności
Przytomny dla Wszechświata - ja Anioł - wojownik światłości
Raduję się, raduję się ku Wam nowa technologio, mój gatunku
Pokój z Wami! Nie lękajmy się, a bądźmy pełni szacunku...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)