Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 26 kwietnia 2017

Rosnę! Roooosnę! Rooooosnę!

Rosnę! Utwierdzony w niezależności promieniem światłości
Bodźcuję ciało, rosnąc ekststycznie w mistycznej świadomości
I nie przejmuję się, że nie podołam, bo później reinkarnuję
To jest mój dom, ten pojazd, a ten robi tak jak go zaczaruję
Jestem ponad - promienisty wśród wielości, która grzeszy
Żyję sobie spokojnie i ekststycznie, nigdzie mi się nie spieszy
Napędzany światłem, które przenika przez ,,Ja" nasycając unerwienie
Takoż wszystko we wzroście przyjemnością - każdy ból i cierpienie
Gdy oni imitują narzucony stan umysłu - ja wiekuistą światłością
Wypływającą z milczenia, które nasyca ciało nasycone miłością
I rozpływam się w tym i staję się gwiazdą, która kumuluje promienie
To wszystko uwrażliwia, iż beztrosko wszystko traci znaczenie
Jasności płomienie i z nich nieskończoność błyszczy wszechświatem
To moja komnata, w której pulsuje krew - a ,,Ja" jest wieczności kwiatem
Gdzie obok ślepi, niewrażliwi na prawdę - giną w szaleństwie i trwodze...
I percepcją anielską doglądam - to piękno rajskich ogrodów na swej drodze
Czuję mocno jak zwykle wyjątkowo- tą niezwykłą wrażliwością
Gdy patrzę przez Absolutu technologie, ze spokojem i miłością
Ma obecność to Bóg nieśmiertelny w nieograniczoności
A pojazd z genotypem adaptuje się do nieskończoności
Ma natura jest niezwykle silna, a kości elastyczne i niezniszczalne
I palę swe ciało mocą kosmiczną poprzez właściwości astralne 
W tym wymiarze postrzegam świat piękniejszy - mi właściwy
Nikt nie dostrzega , a ja widzę - przejrzyście przenikliwy
Czytam z Wszechświata jak z książki - na cokolwiek spojrzę
Wszystko widzę i weryfikuję każdy szczegół który dojrzę
Czy coś wspanialszego być może od tej technologii anielskiej?
Gdy lecę i zrzucam korony w locie tej hierarchii diabelskiej ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)