Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 28 kwietnia 2017

Do Anielskiej Kobiety

Wyznam Ci, że mam poczucie anielskie... Wyznam Ci też, że bardzo Cię kocham Kocham tych, którzy byli mi niezbędni na mej drodze... A Tych którzy mnie od niej ,,odciągali" - oni złą naturę mają... Jest wiele wspaniałych istot, które bardzo mi pomogły Moja droga jest ,,samotnią" Mimo to, bardzo ważna jesteś w moim życiu Może to nieistotne, ale nie umiem nie myśleć o Tobie... Może jestem naiwny, jednakże doskonałość i wyjątkowość Twa jest wielką wartością - na którą może mnie nie stać, ale jest warta wszystkiego... Jeżeli się odnalazłaś to cieszę się mocno, a jeżeli wciąż ,,błądzisz" w ,,problemach" i wątpliwościach to nie przejmuj się nimi... : ) nie warte jest to... Twoich smutków Otóż... Dla serca jestem Ci prawdziwy i wyjątkowy a dla funkcjonowania niepotrzebny... Otóż... Jestes doskonała i nic nie trzeba dodawać... Ja też jestem doskonały
I wazne by kierować sie swym światłem... Nic nie jest potrzebne prócz swojego toku myślenia, prócz twórczego myślenia względem teraz... Prócz spontanicznej twórczej improwizacji względem uczuć, odczuć i celow... Wszystko co pomyślisz uczynić możesz bo jesteśmy doskonali by czynić niemożliwe - nasza doskonałość moze wszystko... Książki, szkoła, praca, cokolwiek... To nie wyraża istoty którą jesteśmy jako doskonali swą wyjątkowością - sami tylko możemy ją wyrażać i nic nie potrzebujemy ku temu... Wystarczy zaufać tej doskonałości i brnąć w niemożliwe swą czystością ,,pustki" która doskonała... A wszystko co uczynisz będzie właściwe A wszystko co powiesz prawdziwe ... Dużo tajemnic skrywa nasza natura...
Kwintesencja tego jest taka iż jesteśmy doskonali i samodzielni... A jednak w samodzielności brakuje nam tej bliskości ,,pierwiastka przeciwnego" I wspaniałe jest ufać tej drugiej samodzielnej doskonałości... Jako dar i cud, który jest samodzielnie z własnej woli... by wyrazić swą obecność... Drogą jesteś Ty w wiecznym teraz... Sama tworzysz drogę... Światło Twej czystości i doskonałości dla reszty aniołów - esencją jest A dla ,,złej natury" niepojętą chorobą ... Kazdy Twoj czyn, każde słowo... Światłem dla Ciebie i innych... Nie potrzebujesz nic poza to... Dlatego nie bądź w nic i nikogo wpatrzona, bo doskonałość jest sobie świętością... I twórcza wobec teraz bądź światłem... Kędy pomyślisz o czymś jako o niemożliwym zrób to... Bo niemożliwe z działaniem doskonałości staje sie możliwe i właściwe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)