Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 21 kwietnia 2017

Dobre słowo 24

Słowo - informacji jest symbolem, a więc informacją jest zjawisko poza ,,słowem". Słowo jest tylko pomnikiem informacji.
Informacja to stan, do którego trzeba się doprowadzić, s ,,słowo" to upamiętnienie tego stanu doświadczenia.
Słowem nie stworzysz stanu ,,informacji", możesz zmobilizować ukierunkowując i prowadząc, jednakże by słowo dało wgląd w stan musisz już to mieć, ale abyś stał się tym stanem musisz być odważny, by doświadczać ,,informacji" nad którymi słowa nigdy nie zapanują...

Przekroczenie strachu - pójście mimo strachu wyostrza duchowość, wyostrza ,,Ja"
Nie pokazuj swojej siły, i badź nielogiczny
Nie ma sensu kogoś zmuszać do czegoś gdy ktoś jest śmiały by umrzeć - o to moja głowa - Możesz ją śmiało uciąć

Ciało legnie, ale mnie nie draśniesz, bo jestem nieśmiertelny...

Umysł to wspomnienie który tworzy monotonne koło
Serce jest przyszłością i nadzieją - zawiera możliwość ,,nadejścia"

Słuchaj własnego serca, a nigdy się nie pomylisz
Idź dokądkolwiek Cię poprowadzi
Nie żyj według recept...
Nie narzucaj...
Dawaj miłość

Nie bądź niezdecydowany i nie bój się że zrobisz coś nie tak - popełniaj tyle błędów ile to możliwe, ale nie popełniaj ich drugi raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)