Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 9 kwietnia 2017

Kierunek ku odpowiedzi

Moim domem jest Wszechświat, umysł mój tak jest szeroki
A w mym Wszechświecie mam gniazda, które tam gdzie obłoki
Na niebieskim tle, gdzie wyrasta ziemia w wód szerokości
W umyśle widzę mój dom i ja w nim - jestem w stanie nieważkości
Gniazda są ważne, by mieć miejsca wspomagające w swym umyśle
Ale dom to Wszechświat, jestem nierozłączny w Stwórcy pomyśle 
To wspólne doświadczenie i nie tworzę temu wyznaczników 
Mimo swej pracy, rezultatów nie respektuję w kulcie pomników 
Patrzę czysto na to piękno, bez definicji i bez przywiązania
Doświadczam wieczność, piękno obrazu mego przeżywania
Jednak wiem że jesteśmy zależni od siebie w doświadczaniu 
I niezależnie indywidualni w kreacji siebie i w oddziaływaniu
To wszystko w moim umyśle, który skrywa świat tajemniczy
I też to co dalekie, nieodkryte, a wyobrażeń o tym nikt nie zliczy
Jest też zamknięte i niezależnie ode mnie aktywne, mentalnie respektowane
Jako wyznacznik w ludzkich procesach - uprzywilejowane
Każdy ma w mentalności swoje miejsce w umysłu polityce
Ona wyznacza jakość procesu, narzuca doświadczeń granice
Respektując politykę nigdy nie poznam tajemnic umysłu 
Nie wzniosę się w podróż, by odkryć mądrość pomysłu
Który wyrósł w nieskończoność, a my głupi bez świadomości
Bo kto wie co jest fizycznie na wysokości w jej głębokości...
Pragnę doświadczać procesem międzygwiezdnych podróży
Lecieć podziwiając obrazy umysłu,  cywilizacje w fizycznej burzy
Gdzie chmurą wszechświat, a piorunami energie duchowe
Które nasycają nowe procesy gdzie ekosystemy inne, dla siebie nowe
Wszystko w wieczności, w Uniwersum przestrzeni
Będące pod jej prawo, gdzie my kreatorzy procesem uskrzydleni 
Powinniśmy szukać odpowiedzi w obrazie umysłu świadomością
I poruszać ciało inteligencją, nasycając proces obecnością
Gdzieś we wszechświecie jest odpowiedź na nasze pytania
Pragnę jej doświadczyć w swym umyśle i podjąć się jej zweryfikowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)