Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 15 kwietnia 2017

Ave Nic, Ave ,,Ja"!

Moja ,,rodzina" to węże, osaczają mnie a ja trzymam się swej Anielskiej czystości jako Bóg 
Moja rodzina to reptilianie plujący kwasem, osaczający nim by zarazić grzechem pierworodnym
Kradnący przyrodę swym wyobrażeniem piekła, ubieraniem przyrodę w znaczenia - w formę
Niszczący Wszechświat pod swoje oczekiwania, do swojej formy w umyśle, który nasycają egoizmem
Żadna sztuka, żadna nauka nie są tak istotne jak ważne jest by kierować się ku życiu i doświadczać intensywnie
Najważniejsze by żyć, by kierować się ku życiu i porzucić uzależnienia i być dla siebie światłem poprzez obecność i tworzoną ze swego wnętrza muzykę ,sztukę, mantry... aby być pełnią życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)