Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 8 kwietnia 2017

Antymistrz...

Mógłbym być mistrzem ukrytego ja pod maską tysięcy tożsamości
Odwiedzał bym największe pałace mieszczące obfitości
Wolę jednak być, a te tożsamości palę w ogniach niszczących
Jestem i nie potrzebuję waszych schematów mnie dotyczących
Nie utożsamiam się z pamięcią i wyobrażeniem, które Nas dotyka
Nie mam, umarłem w umysłach, którym życie umyka
Porzuciłem tożsamość z pamięcią, porzuciłem wyobrażenia
Nie definiuję już, obecny, świadomy w niezależności myślenia
Umarłem jako dokument, umarłem jako część schematu umysłów
Nie potrzebuję, nie chcę, porzucam zależność od zmysłów
Obserwuję z perspektywy natury jako mądrość Prawdziwa
Nieograniczony w procesie swej niezależności - lecę ja... obecność żywa...
Prawa Uniwersum są mi znane, dobrze poznane by móc być
Zdobywać, radować, miłować, niezależnie świadomie czuć i żyć


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)