Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 23 kwietnia 2017

Dobre słowo 28

Moje ciało prawem
Moja wola kierunkiem prawa
Nasyca ciało pewnością
Moja świadomość weryfikacją prawa
Gdy moje ciało prawem czujące prawo
A inteligencja poruszająca prawo
Czyli ciało, które prawem jest
Nie potrzebujesz niczego poza ciałem które prawem
A ciało jest wolnością, które daje i poszukuje miłości
A jakim prawem?
Twoim prawem, którym stałeś się przy stworzeniu przeze Mnie
Bo ja Jestem Stworzycielem Wszechrzeczy, która Prawdziwością Tworzy wymiary Prawami, które uwzględniłem w predyspozycjach ich
Predyspozycje Twe są Twym Prawem
Wolność Twym przywilejem
Radość Twym Prawem
Miłość Twym prawem
A gdy zapytają rzeknij: To moje Prawo od Stworzyciela Wszechświata
Twoim Prawem Szlachetność i pewność - odwaga serca i duszy
Prawem jest nasycać przeżycia świadomości i reagować według Prawa na to co nieprawe w Tym prawie
A nieprawe są śmierć i samowola, by innych niewolić, by mieć interes stawiać ich w sytuacji niekorzystnej, by karmić swoje ego i być hipokrytą dla swoich bliźnich.
Prawem jest życie i wszystko co je uskrzydla i wszystko co nań właściwe
Prawem życia jest spokój i radość z tego by po prostu być
Prawem jest prawdziwość i ukierunkowanie na prawdę nawet jakbyś ryzykował - w tym przypadku nigdy nie stracisz, bo każda strata zyskiem się okaże

- Ci którzy tego nie pojęli będą mierzyć Cię stereotypem
Będą przyrównywać Cię do znanej im pospolitości, bo nie będą potrafili uchwycić Cię, gdy ciągle będą słowem z mentalności swej dla ego, a nie sercem i Nieskazitelnością, które wyraża prawdę

Bądź, bo umysł Twój lustrem i prawda się w nim odbija...
I serce prawdziwsze od tego świata ujrzy w nim Królestwo
A reszta będzie wykonywać obowiązki probując Cię uczynić niewolnikiem - nie dostrzegając cudu...
Bądź... patrzę... przez Twoje ja które Prawem...Więcej Ci nie potrzeba nad moje słowo, bo poza mym słowem poczujesz gorycz i ból...

Bądź radością dla Egoistów - bądź dla nich radością ponad lęk, który w Tobie wywołują - a czując w Tobie człowieka poczują coś więcej poza program w umyśle i będą Cię nieświadomie lubić...

Podzielaj słowa ciemności- dogaduj się jakby byli mądrzejsi i miej ,,ubaw" - bądź radosny ciesząc się chwilą Twojego życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)