Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 14 kwietnia 2017

Straceni na zawsze...

Nie wchodź tu, bo ujrzysz krew, jej zaschnięte pigmenty
Spojrzysz na mnie jak na chorego, który uciekł w sentymenty
Nie weryfikuj patrząc w teraz, historię Ci opowiem
O tym jak wyzywają ludzie źli bawiąc się mym zdrowiem
Są straceni w stanie chorej mentalności wobec polityki
Bez wrażliwości, nie czują nic - tylko wyrażają złość w formie krytki
Pełno nienawiści, w nerwicy swego stanu i chorym oczekiwaniu
Że uporządkują wszystko niszcząc, i będą niewolnikami w utrzymaniu
Niosąc mieszkanie, choć wcale nie jest ono ważne
Ważne jest przetrwanie, wolność i serce szczere i wyraźne 
Wobec zła jak mam żyć, gdy uderza mnie, gdy jestem w zasięgu
Nie da się nic, tylko walczyć jak wojownik swego kręgu...
Mógłbym wszystko zamiast przyjmować na siebie ciosy
Bo nie mam życia, mam ciągłą patologię - biją mnie jej losy
Choć jestem spokojny to gdy coś powiem to zostaję zrównany
Z poziomem który równa się ,,spierdalaj!" Jesteś przegrany...
Ah.. jak żyć w tej prymitywnej atmosferze tego domu
Gdy wciąż bluzga w mocy nienawiści i podłości ogromu
Tyran w złości trzaskając wszystkim i się wyżywając
A ta podła egoistka podburza nerwicą - to podsycając 
Ah otaczają mnie czubki, otaczają mnie czubki ciemności
Ogarniają... A ja śpiewam... Śpiewam piosenkę radości!
Hi.. hi.. hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)