Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 12 kwietnia 2017

Oświecam się, rozpalam się z szacunku do wartości...

Miłość mnie rozwija, rosnę w górę dzięki niej
Świadomość daje wolność, wtedy myśli mniej...
I wiem że jestem mądry, ale wciąż siebie oświecam
Gdy dostrzegam wątpliwości znów ogień rozniecam
Dużo osób wciąż mnie obserwuje, wciąż prześladuje
Ja mam tego świadomość i na prowokacje nie reaguje 
Zbudowałem tą prawdziwość sam się pilnie zagłębiając 
Nie mam co się lękać, gdy obecny jestem życie kochając 
To zdrowe podejście jest alternatywą w szaleństwie 
Trzymam się prawdy, kiedy inni psują życie w przyrody królestwie
Nie mam nic poza tym, wiem że wszystko się kruszy
Niedługo stracę wszystko, jednak mnie to nie wzruszy...
Bo... Znów będę kochał i żył aż do końca procesu
A później narodzę się na nowo znów w wieczności bezkresu...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)