Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 22 kwietnia 2017

Jestem niezależnym Prawem

Jestem Bogiem, Jestem Prawem, Jestem nieśmiertelny
Nieskończoność osiąga stan wysokości odmienny
To lew we mnie, nieustraszony władca snów i kosmosu
Biegnę więc władać Prawem w świecie chaosu
Nie szukam atrakcji, pokazów unikam i nie potrzebuję
Odnajduję piękno w prostocie i z nią się dobrze czuję
Wszystko lżejsze, właściwsze i łatwiejsze w rajskim domu
Otwierają się drogi możliwości nieznane nikomu
Odrzucam to czego nie czuję, nie będę się oddawał sztucznie
Bo nie potrzebuję tego, bogactwo wydam hucznie...
Nie chcę waszych skarbów, jedzenie mi wystarczy
I szykuję się na zwycięstwo choć mogę powrócić na tarczy
To serce me prawdziwsze, więc nie boję się sprzeciwu
Jestem poza kontrolą, nikt nie ma na mnie wpływu
Będąc dla siebie światłem, dla siebie drogą
Jestem sobie prawem, gdy inni znieść tego nie mogą...
Choć jestem nikim tu, będąc w cieniu tego świata
To nie lekceważcie mnie, bo z cienia światło tegoż kwiata 
Z którego wije się drzewo życia, którego liśćmi promienie
A owocami twory, które symboliką informacji na nowe pokolenie
Wiem, że być i iść według własnego odczucia i logiki
To moje prawo, życie miłości, światło moje dla psychiki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)