Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Tik wątpliwości ku wyzwoleniu miłości

Wyszedłem w podróż łagodnie uniżony wrażliwością
Choć wiem, to procesy strzępią się z tą wyższością
Radują w miłości lub patrzą arogancko z pretensją
Więc bawię się łagodnością w zetknięciu z nerwic depresją
Choć mam w sobie tik migoczący, przez który wyłączam zaufanie 
To jeszcze weryfikuję, czy warto ulegać temu w wątpliwości stanie 
Pracuję nad tym, by być spokojny i z szacunkiem do przyrody 
By w chwilach zagrożenia być spokojem czystej wody 
Mimo czujności by nie wzbudzać reakcji przez wyobrażenie
By raczej łagodnie spoglądać i wczuwać się w dostrojenie
Które przejawia się jako genetyczne i nieświadome mi pragnienie
Wynika z tęsknoty i strachu którego przekroczenie daje wyzwolenie 
Że moja zjawiskowość liczy się ze zjawiskowościami aktywności
Tak bardzo nieświadomie pragnę dać ludziom więcej miłości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)