Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 19 kwietnia 2017

Dobre słowo 21

Albowiem gdy światła tu nie ma, nie oczekuj - bądź sam sobie światłem i radością
Gdy procesy uwierzyły w słowo ,,człowiek" i są nieświadomymi hipokrytami
Dlaczego Ci ludzie mnie zmuszają w lęku przed ,,fałszywymi proroctwami wyobrazeń rządowych podsuwanymi nam różnymi drogami abstrakcji" bym służył, bym był pionkiem ich wyobrażeń powtarzanych polityką. Skoro nie istnieją, gdy jest teraz... A są świadomym zamachem niezależnym od Praw - są świadomym złem, świadomą herezją wobec Żywej fizyki.
Mam wrażenie, że jestem hipokrytą wobec Przyrody a jednocześnie buduję świadomość o Wszechświecie
A może to Oni są herezją i hipokryzją. A ja jestem niewinny temu i wybieram mniejsze zło?
Bo bezradnością jest wypalać się pośród wciągającej światło ciemności..., Która się nim nie nasyca...
A więc będąc wśród ich granic, a nie uczestnicząc przyczyniam się do pomocy Architektowi.
Gdy służba publiczna jest po to by pilnować byś nie był sobą jako aktywna obecność odczuwająca adekwatnie względem Prawdy i gdy jesteś już na lepszej ścieżce by ,,ruchać Cię w dupę", byś powrócił do baczności...
Nie uczestnicz w tym, a ku zjawiskom złym gdy jesteś przybijany do ,,krzyża"(do materii, do Ziemi) bądź odczuwający adekwatnie i umiejętnie precyzyjnie odkrywający ,,hipokryzję" i ,,herezję" i argumentujący błyskotliwie i bezwzględnie dopóki nie pojmą, by być na baczności wobec Wszechświata... By tak długo być aż sami nie pojmą... Że funkcjonują w źle wykorzystywanych Uniwersalnych Prawach ...
Wszystko jest jakie jest - ani złe ani dobre, dopiero od
okoliczności, od sytuacji, od tego czy świadomymi czy egonieświadomymi rękami jest tworzona teraźniejszość względem Wieczności Uniwersum
Pomagaj tym, którzy szczerze Tobie pomogli - naprawdę właściwie tak jak umieli. Pomagaj nawet jakby prosili - ,,uświadamiali" byś pomógł w sprawach błahych i wyczerpujących nie na Twą korzyść, nie oczekuj innych losów - odpłać pomocą za dobry czyn.
Bo mimo, iż dostałeś za darmo, to bądź szlachetny wobec tego, a nie bezczelny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)