Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 15 kwietnia 2017

Bogowie Architekta...

Wchodzę sobie spontanicznie gdzie mi się podoba
Bóg mi pozwolił, choć Wy złodzieje życia macie mnie za nieroba
Oh ta egotyczna świadomość starej technologii
Co ukradła przyrodę dla nieżywej materii, by świat był ubogi 
Mnie nie przywłaszczycie, choć kradniecie człowieczeństwo
Nie ma ,,moje", jest wspólne, a życie ma pierwszeństwo 
Dbając o wspólne każdy dostanie dary od Przyrody Architekta
A egotyczni ludzie są bezradni i upada rządząca światem sekta
Robię co czuję, robię co wolę - takie Prawo Uniwersum - we mnie fizyki
Jestem wolny, jestem ponad, jestem Bogiem Galaktyki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)