Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Wyrażanie siebie ku możliwościom

Miłość to dla mnie najwyższe uczucie doświadczania 
Gdy płynie ode mnie światłem do świata w zenit kochania
Wtedy czuję pełnię, wtedy gdy zapominam się w intensywności
Nazywam to pasją, która napełnia mnie i otwiera możliwości 
Wykorzystuję je, by tworzyć dalej zmieniając strategię wyrażania
Bo siebie dać w to całością to mój sposób doświadczania
Daję ile mogę i czuję się przez to miłością dowartościowany
Z mocą obecności, która rozrywa proces zapracowany
Gdy używam tej technologi to zapominając się w działaniu 
Powoduję, że nastrojony się staję w zenicie ku miłości i radowaniu
Percepcja pogłębia się w mechanizmach koncentracji
I czuję jak przepełnia mnie ekstaza, ekstaza w tej wyższej wibracji
Nieużywane się psuje, a używane rośnie daleko w głębiny
Dlatego pobudzam do działania mój pojazd z wewnętrznej kabiny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)