Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 25 kwietnia 2017

Dobre słowo 36

Ciało Twe jest anielskie
Jako duch jesteś Bogiem
A przez Boga Architekt przenika od wewnątrz i z zewnątrz w wieczności teraz

Nasycaj Boga przez innych Bogów których architekt przenika z zewnątrz i przez Architekta który przenika Cię wewnątrz , byś mógł przez anielską postać cudem być, którego obecność wraz z innymi aniołami stanie się wyzwoleniem...

Powiedz słowo, a dusze aniołów będą uzdrowione...
O Aniele.. światło Twych oczu mnie razi, ale nie oślepia tylko jest drogą dla Ciebie i rozbudza drogę światła w innych
Gdyż doskonały jesteś w nieskazitelnej - pierwotnej postaci
A w Tobie Bóg przez którego przenika Architekt w wieczności teraz...

Gdzie nie pójdziesz działaj jako Bóg, a światło bedzie przenikać przez nieskazitelność, działaj jako Bóg jak błyskawica względem teraz...

Bo droga światła to droga czysta i jest jak błyskawica, która przeniknie Wszechświat , gdy uwierzysz i staniesz się odważny dzięki wierze w światło teraźniejszości, które nasyca duchowych Bogów, by wszystko co anielskie żyło właściwie i swym światłem zwyciężało ,,szatańskie praktyki" bo jedno słowo światła jak doskonałość w swej jakości jest potężniejsze od milionów które wynikają z szatanskich praktyk: programu w umyśle, czasu, pieniędzy, wielości, pomników... Tego co sprawia zależność

Bo swiatlo doskonalości czymś niezaleznym jest i nasyca niezależnością... Uwierz w nie i bądź pewny tego... Bądź prawdziwy z własną wolą, inteligencją i świadomością - taki jak Cię stworzyłem!

To czego nie macie wstydu zniszczyć - zniszczcie, a to co darzycie szacunkiem - szanujcie... Szanujcie życie, a nie miejcie wstydu dla nieżywej materii by ją deptać bez sumienia...
A demony w ciemnościach sycace się naiwnością nieświadomości zlękną się światła, którym będziesz je palił, bo Ja stwórca Światłem jestem, którego nic nie zwycięży...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)