Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 19 kwietnia 2017

Dobre słowo 19

Karty illuminati, sceny przyszłych wydarzeń przechwyconych w bajkach dają wyraźne pojęcie iż światem rządzi  ,,spisek", który kreuje proroctwa i spełnia je...
Miejcie świadomość! Kierujcie się swym światłem - ono waszym prawem.

Nie oceniaj, bo jest to wrogiem postępu, jednakże mobilizuj do refleksji
Ocenianie względem czegoś jest złem - prowokowaniem stagnacji ku ,,fałszywemu obowiązkowi", bo obowiązek to ,,być" w teraz i kierować się światłem swym.
Nie sugeruj się wyznacznikami, kieruj się swoim światłem wynikającym z nieskazitelności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)