Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 16 kwietnia 2017

Światło

To co stworzyłem nie jest dla mnie światłem, światłem jest co tworzę teraz, gdy pracuje umysł, ale po stworzeniu będzie to już tylko nic nie znaczący rezultat i uświadomiony proces poprzez widzące ,,Ja" które odbiera ,,dobre słowo" od Architekta i uświadamia inteligencją i siłą woli Proces...

Światło jest teraz... A każdy rezultat ulatuje jak np wypowiedziane zdanie.... Jest bez znaczenia, ale tworzenie rezultatów ma ogromne znaczenie...
Tworzenie pobudza..., a rezultat nic nie daje dla innej już teraźniejszości, jest niepotrzebnym ,,uzależnieniem" czy zajmowaczem dla życia. Świeć teraz i nie chwytaj swych promieni... One już nie mają znaczenia...

Proces jest Tabula Rasa czyli ,,Nic"/ ,,pustka", który bodźcowany świadomością inteligencji ,,Ja" dzięki sile woli dostarcza procesowi ,,informacje", które pobudzają mechanizm procesu, by zaraz uleciały w bezznaczenie...
Świadomość inteligencji siły woli ,,Ja" jest dopełniana informacją z prędkością szybszą od światła względem doświadczanego teraz patrzącym przez ,,Ja" świadomości okiem Architekta
Świeć a informacja wynikać będzie od Architekta, gdzie ,,Ja" jest prądem świadomym procesu, ale nieświadomym informacji dla teraz, dopóki nie napełniać zacznie procesu ze stanu oderwania w ,,teraz" , A proces jest Latarnią, światło rezultatem... Nie łap światła... Ono ulatuje... Twórz nowe, twórz teraz od nowa... I od nowa...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)