Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 14 czerwca 2017

Wiedzący na obrzeżach

Już wiem dlaczego ludzie wiedzący mieszkają w willach na obrzeżach Kalisza. Bo dlatego by stworzyć optymalne, ludzkie warunki, a takie można tworzyć daleko od cywilizacji politycznej poprawności w warunkach spokoju, w miarę zdrowych, gdzie jest prawdziwa praca w polu, a nie niewolnicza robota w warunkach dziwnych - chorych, gdzie nie respektuje się pracownikow, a ich wykorzystuje nadużywając ich obecność.

Niestety moje odczucia, czyli to co czuje, gdy ubieram w słowa zdaje się być fikcyjne dla tego świata. Niestety, w tym świecie zdrowie i prawda są niweczone. Dlatego zostaje mi trwać w książkach, bo już nic nie zdołam aktualnie... Ale jestem i będę gotów w zaufaniu do Architekta, gdy nadejdzie Sąd Ostateczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)