Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 18 czerwca 2017

Nauczyłem się...

Nauczyłem się, że nic nie chcę, nic nie potrzebuję ... ani pracy, ani szkoły, ani ani... tylko jestem i jestem i jestem i jestem...jesteś święty książę snów i pytam...Jesteś?Tak ?To ok... A Ty jesteś? Ok... Jak jesteś to dobrze... I nauczyłem się, że czym bardziej jestem zmuszany do czegokolwiek to tym bardziej usypia mnie to... bo nudzi i jest po to bym sobie uświadomił żeby nie pracować, nie uczyć się, robić co mi się podoba i najlepiej leżeć na ławce i się śmiać XD
Panować nad reakcją na wszystko co mi się zdarza wedle mego widzimisię bez względu na wszystko.... 

Jeżeli Ty coś krzyczysz... ja panuję nad swoją reakcją, więc mogę robić co mi się podoba... 
A konsekwencje?

Nauczyłem się, że i tak nic nie wiadomo, więc tak czy siak prędzej czy później gdzieś odejdę i nie wrócę....
Nauczyłem się, że nic nie wiadomo, więc idę się rozjebać na dwór, by lecieć po Wszechświecie i odbierać kolejne światłe przekazy od Architekta... i radować się obecnością swoją i moich braci i sióstr, którzy wędrują radośni i zagubieni po tej planecie...

Najlepszym wyjściem na wszystko jest porzucać tożsamość
i być szczerze wobec ludzi ze swym potencjałem wyzwolony...

Ja sobie tłumacze ze jestem ambitny inaczej i robię co lubię

Nie smutaj, nasza obecność jest święta


Wyjdź na dwór i będzie wszystko ok
Działaj szczerze wobec tego co czujesz
A nie tak jak wymaga swiat, rodzice, sytuacja
Bo sytuacja to ,,iluzja"
Specjalnie wykreowana

To nie kwestia ze np masz dwie lewe ręce do nauki, pracy itd
Ja tez mam niby
Ale to jest ,,lewa" natura
Jakby odwrotna do tego co jest
Odwróć wszystko do góry nogami ... Wszystko co jest tak zamień na nie A wszystko co nie na tak

A co jeśli w domu mnie wszyscy poniżają, jest alkoholizm awantury i nienawiść. Mogę uciec ?
Wyjechać


U mnie tez tak jest
Szczerze nie wiem, mi się nie ufało uciec... Lepiej nie uciekać

Pisz co Ci leży na sercu i się z tym utożsamiaj i tego trzymaj
Trzymaj się wniosków i miej wyrąbane

Też chcę wyjść i nie wracać, mimo to tu mam fajnie, bo wiem że moi ,,rodzice" zapewniają mi to co niezbędne i w porównaniu do wszechobecnej sytuacji to jest spoko
Mimo ze nic mi nie wychodzi tu i jestem bo jestem to się nie przejmuję zbyt... Ale w sumie przejmuję się, ale co tam...
Jest wszystko, póki jest to jest ok

A rodziców mam takich jak Ty pewnie  jaszczurzej natury
Swiat tez jest jaszczurzy
Mitologia jaszczurów
No... Tylko smutno ze nie ma sie tego co sie chce
Ale zawsze mozna sobie to wyobrazic i napisac wierszem tak jak ja np nieraz cos


Czuj sie tak jakbys spaliła dobre zioło - bedzie wesoło : C

W Polsce jest najbezpieczniej
I w ogóle wręcz nie biorąc pod uwagę ,,dorosłych i ich swiata i polityki" - beztrosko

Wsiądziesz w pociąg a wszędzie jest podobnie jak tuMoze wiecej młodzieży no to byłoby Ci raźniej  ale oni maja te same problemy więc

Tak czy siak... Nie łudź się ze spełnisz jakies marzenia... Dla siebie lub w swoim gronie tak ale tak ku wszystkim... Nie da rady... Jak imprezy rozrywkowe np koncerty stały się filtrowane przez wpływ polityki więc jest np dobry artysta to jedna decyzja jakiegoś ważniaka i np grać nie moze

A teraz to takich kosmitów jak my to do niczego sie nie daje bo nie są ,,zrozumiali" i nie są dobrzy w dostosowaniu się
Jako ,,lewa" natura ale lepsza, nowoczesna .. To widzisz
Nie ma alternatyw

Sam/a sobie tworzysz to jak dajesz rade
No najlepiej wędrować, delektować się, robic co Ci się podoba... W ciszy bez reakcji... jak udowodnisz sobie ze nie musisz na nic reagować i wyobrazisz sobie ze jestes tu sama jakimś bogiem to
Bedzie Ci lepiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)