Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Eden tuż za rogiem.... Rogiem diabła, który częścią korony Króla Jaszczura

Bodźcuję doświadczenie w świecie równoległym samowoli
To jest Eden wszechobecnej natury na przeciwko niewoli 
Gdzie materia nieożywiona jest wznoszona nad człowieka
Jestem w odwrotnym świecie, a w tym na mnie nic nie czeka
W moich oczach ten świat upadł i zdycha w wiecznej agonii
A ja z braćmi i siostrami bodźcuję w przyrody harmonii 
Wszystko jest u mnie odwrócone - każda sposobność i wartości
Na odwrót wszystko w wielkiej Wszechmocy miłości
Czuję się jakbym bodźcował ciało wielkiej technologi
Fajna zabawa! Doświadczenie to ponad wszelkie drogi
Jestem bez dróg - inteligencja Boga światłem nasycona
Wszechmocy promienie dają wgląd jak powoli stare kona
A nowe rośnie w siłe i następne rodzi się z lepszymi mocami
Raj Tu jest, czuję to w obecności z Wszechświata wędrowcami
Gdy duchy wchodzą w tworzone hybrydy wyższej technologi
Raduję się znów, a stan wśród braci i sióstr jest beztroski i blogi 
Jako nowy gatunek wyższej mądrości, jesteśmy w wyższym świecie
Nasza obecność jest częścią operacji, która rozgrywa się na planecie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)