Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 20 czerwca 2017

Nic nie jest pewne, jest tylko teraz teraz teraz....

Nic nie jest pewne
Dlatego jak się bawić to ja maksa
Jak medytować to też na maksa
Tylko trzeba wyczuwać te sygnały

Teraz jestem medytacyjny

Wędruję
Nie ulegam
Jestem spokojem
Na nowo Panuję nad ciałem utrzymując kierunek aż psychoruchowo bedzie perfekcja a po tym poznam czy energia jest już skumulowana jako struktura
energetyczna odbudowana

Lepiej mi się komunikować rękoma tzn pisząc czy rysując...


Jeżeli chodzi struny głosowe to chyba mam je tylko po to by wybijać rytmy jakiejś mantry, by pogłębić świadomość w tu i teraz sprawić intensywność, regeneracje, dać bodźce na które ciało skupi uwagę zachowując autonomie, niezależność i spokój, przez co ciało stanie się zahipnotyzowane duchem jako opanowane ku teraźniejszości w doskonałość intuicji

- A tak szczerze mantrą można nazwać czytanie książek - ten sam efekt, a dodatkowo świadomość się zwiększa, zawsze twierdziłem, by być rozsądnym - i to też w tym zawiera się czytanie książek itd - bo one uświadamiają nieświadome, wskazują dla Ciebie niezauważalne

Podobno wytrysk zabiera 30-70 procent potencjału życiowego u facetów dlatego są po nim zmęczeni, poza tym podobno skraca życie - i podobno jest marnotrawstwem, gdy nie tryska się by zapłodnić kobietę a by poczuć przyjemność ;)


Poza tym trzeba dbać o sen, by być wypoczęty w nadmiarze

I trzeba dbać o dietę, by mieć dostarczone dużo witamin

Zwracać uwagę na jedzenie, pastę do zębów... 


fluor - trutka na szczury, środek do tłumaniania w obozach koncentracyjnych 


aspartam-  bóle głowy (także te migrenowe) zawroty głowy

nudności drętwienia i skurcze mięśni przybieranie na wadze
wysypki depresje częstoskurcz serca bezsenność problemy z widzeniem
szum w uszach i utrata słuchu trudności z oddychaniem
utrata smaku zawroty głowy utrata pamięci bóle stawów i przyczynia się do rakotwórczych powikłań

kwasek cytrynowy - Stwierdzono, że syntetyczny kwas cytrynowy narusza system przewodnictwa elektrochemicznego w pracy komórek mózgowych. Inaczej mówiąc, jest w stanie z normalnego człowieka zrobić... bezmózgowca.

I trzeba dbać o przestrzeń, by nie oddziaływały żadne złe promieniowania szkodliwych fal: wifi, komórkowe i inne... Naprawdę! To otumania, jest niebezpieczne...

Ty jesteś ważny, to twoje życie i musisz je przeżyć na własnych zasadach, nie możesz się poddać dyktatowi cudzych pragnień.


Nie chce jej robić przykrości dziewczynie, ale jest ,,niepojęta" a na dodatek ciężko nieraz i mi myśleć za dwóch trochę trudno : 0 kiedy np. myśli o mnie zapominając o sobie...


Jak raz się z nią spotkam to później tęsknie i znów mam zamiar : 0 ale to jednocześnie mnie tłumi

Jak np. biegam to mnie tłumi, że za szybko, że ona nie chce. Jak piszę coś to dręczy mnie ze się nią nie zajmuje i od razu patrzy w telefon i ma ,,dziwne zachowania''.....

No a przecież poezja, książki, zdrowie, jedzenie i bieganie , refleksje - to moja pasja!

każdy ma swój rozum wobec swojej sytuacji, myślę zajmę się swoją pasją

Pasja jest najważniejsza, staram się teraz swym pasjom poświecić, dziewczyna troszkę mnie od nich odsuwa i nawet nie zwraca uwagi, nie martwi ją to ... nie jest uwrażliwiona na to....


Jest takie powiedzenie - podejmuj właściwe decyzje nawet jakby były trudne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)