Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 6 czerwca 2017

Dowód na istnienie Boga - niesamowite :)

Modliłem się długo i wyznałem ze jestem głodny i dostałem wizje pysznych naleśników z nutellą na które miałem ochotę i zadzwoniłem później do babci czy by zrobiła naleśniki i powiedziała ze ma truskawki i sprawdziła tez w lodowce i miała jogurt i śmietanę zamiast mleka i powiedziała bym przyszedł. Wziąłem nutelle z mieszkania i wyruszyłem. Wszedłem i przywitałem babcie, usiadłem i zaczęła smażyć naleśniki. Jadłem, były pyszne, bo wysmarowałem nutellą i nałożyłem kawałki truskawek i zgiąłem na pół jak kanapkę - naprawdę dobre i apetyczne. Powiedziała mi później: pewno długo nie jadłeś naleśników co?
A ja: no bardzo długo, a Ty miałaś ochotę na naleśniki czy po prostu usmażyłaś dla mnie?
A babcia na to: gdy kupiłam truskawki to od razu pomyslałam o tym by zrobić naleśniki ale mówię, że nie bede sama jadła.
A ja na to: ale kiedy kupiłaś te truskawki?
A babcia: dzisiaj jak poszłam na rynek to przypadkowo trafiłam i były w promocji to kupiłam
A ja na to: a  ja się dziś modliłem żebym zjadł właśnie takie naleśniki z nutellą...

Telepatia, przypadek czy dowód na istnienie Architekta? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)