Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 23 czerwca 2017

Tożsamość, struktury świata - cóż za bezsens

Nie ogarniam w sumie też po co mi dowód tożsamości osobisty

Przecież ja nie jestem Adam, mnie tak nazwała tu cywilizacja jaszczurów chyba, nie wiem

Ja po prostu jestem

Teraz źle się traktuje dzieci, wymykają się spod kontroli - mają swój rozum. Więc dlatego należy je źle traktować?

To przez te struktury świata nic nie można, przez nie nic nie jest fajne, jest przesiąknięte komunizmem. Poza tym wszędzie jest bezdusznie i ograniczająco ku niewoli w relacji nadzorca - niewolnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)