Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 10 czerwca 2017

Ciekawość to uległość, to zło... Ciekawość to drzewo poznania

Ciekawość jest zła, bo nadużywasz przez nią swej ,,istoty" zapominając o Twej misji jako celu... Przez ciekawość tracisz siebie, Twoje ja staje się zagubione, przez ciekawość ulegasz odwracając się od medytacji jako modlitwy jako optymalności względem zaufania do Architekta w konfrontacji z tu i teraz... Ciekawość powoduje katastrofę dla ja - duchowego Boga, powoduje, iż to co widzimy staje się dla nas iluzorycznie jako błędnie ważniejsze dlatego ulegamy zjawiskom zamiast trwać w zaufaniu do Architekta i w światle WszechMocy Architekta wykonując pewną rolę...rolę, w której budzisz się jako ku zadaniu będąc medytacyjny i nieuległy... W zaufaniu do Architekta i w kontakcie duchowym ze światłem... a ciekawość to uległość i odwrócenie ku zapomnieniu...
Dlatego ważna jest nieuległość, a wtedy zostaje fascynacja jako obserwacja i weryfikowanie uwzględniając odczuwanie jako intuicyjne postrzeganie jako względem odczuwania procesem doświadczenia i duchowego wnętrza w konfrontacji z odczuciem uświadomionego jako świadomość jest w wieczności tu i teraz milczeniem i ta intuicyjność jako widzę i wiem jest dodatkowo weryfikowana światłem WszechMocy Architekta, bym mógł dodatkowo uczyć się jako budować dalej fundament rejestru doświadczeń i refleksji i wniosków duchowego wnętrza dla świadomości...

Pisałem, że duch to wola, wnętrze, świadomość i bodźcująca adaptującymi informacjami błyskawiczna inteligencja, ale czy na pewno świadomość jest spójna z duchem? :) nie wiem...

Ciekawość to drzewo poznania, ku niezwykłości, która zabiera nam naszej ,,ja''. A przecież zwyczajność jako normalność jest najbardziej niezwykła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)