Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 29 czerwca 2017

Idioci! Idioci!

Jakim trzeba być idiotą mając internet, mając wynalazki Tesli, mając tyle książek...
I jesteśmy w takiej skrajnie skromnej sytuacji, totalnej nędzy
Jakim trzeba być idiotą, by mimo to bezrefleksyjnie, nieuważnie, ułomnie patrzeć w telewizje - w pudło, które daje Ci zaplanowany zlepek obrazów, którego celem jest, byś to imitował? I jak bardzo trzeba być wypaczonym z jakiegoś przejawu intelektu, by pić przy tym alkohol?
Jakim trzeba być tumanem, by oddać triumf cyrografu nad wolną wolą. Poza tym nigdy nie popierałem i nie będę popierał zabawy w dokumenty - to jest idiotyzm, poza tym idioci to piszą, bo z takich umów nic nie wynika poza tym, że ktoś ma się dobrze i Ty jako biedak masz to brać pod uwagę, a Twój podpis to ,,tak zgadzam się, że Wam jest dobrze, a ja jestem w nędzy i dajecie mi pozwolenie na coś co jest kiepskie"
Poza tym nigdy nie zdzierżę, że ulice są budowane przy chodnikach. Cel jest taki, by to wdychać, i nie będę zwolennikiem, że struktura wyglada w ten sposób, że wszystko się imituje, takie same budynki, takie same miasta - chodniki przy drogach dla samochodów i blisko budynki mieszkalne. Idiota to planował. Już dawno mogliśmy czerpać z niewyczerpalnych źródeł energi, o których wspominał Tesla jako narzucając też kierunek, w którym powinno się dążyć dla dobra Ziemi.

I mogliśmy używać samochodów poruszających się dzięki energi elektromagnetycznej. Nie wiem, czy promieniowanie takiego auta miałoby jakieś działanie szkodliwe, ale jest tyle możliwości, które przejawić można umysłem...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)